Bla bla bla.

Jag bloggar så ofta numera. Not. Så här länge har det aldrig hållt i sig, det här med icke-bloggandet. En del av den där lusten är borta, jag tänker för mycket, vem hur och när. Integritet (inte min, den är ju död haha). Iaf.

Jag jobbar, går i skolan, får magsjuka, sover och så jobbar jag. Och går i skolan. Och eftersom att det är 3e dagen i rad jag mår illa på morgonen, och själva magsjukan bara innebar tt jag kräktes 3 gånger börjar jag tro att jag har magkatarr. Igen. Fick början på magkatarr i våras, men klarade mig, men magkatarr och jag är gamla goda vänner. Vi lärde känna varandra sent i gymnasiet och har följts åt genom varenda skov uppåt jag haft. Nu har jag iofs inte haft nåt riktigt skov, men jag har stressat som OM jag hade ett skov, med allt jag dragit på mig. Så jag ska självmedicinera med Losec. Bästa sättet att veta om det är det, funkar Losec då har jag magkatarr. Funkar det inte är något annat fel. Bekvämare än en Gastroskopi och billigare för Staten dessutom.

Jaja. Jag får fortsätta jobba, hur mycket eller hur lite jag vill. Ledig måndag och fredag från skolan så jag tänkte jobba då. Och var 3e helg. Det blir lagom. Fast inte när jag har praktiken, då kan jag ju inte jobba alls. Men det betyder att julen är räddad, får jobba extra mycket i november. Det betyder att nästa års sommarjobb är fixat. And that’s it. 10 januari 2010 går jag ut skolan. Skrämmande.

Nu ska vi göra oss klara, vi har privat-chaufför till dagis och skola, riktig lyx!

Kram Ew.

One thought on “Bla bla bla.

Kommentera

