Just ja, bloggen.

Inte så att jag glömmer den, men jag har så många bra blogg-inlägg i huvudet att jag glömmer bort att skriva ned dom i bloggen, tror väl att jag redan har det :)

Nu är läget bra, det är sommar och till helgen är det Luleåkalaset. Vilket ju i princip betyder att sommaren är slut och jag har inte ens hunnit med. Men så är det varje år, fast förra året kändes det som om sommaren varade i evigheter. Men det var en annan tid, en annan värld på många sätt. Min värld nu är hundra gånger bättre, trots att sommaren kom och gick medan jag blinkade :)

Det händer mycket knasigt i världen, men de mesta vrickade sakerna glömmer jag bort när jag väl ska skriva. Man hör och läser i tidningarna att världen är på väg att bli helt galen. Fast det visste jag ju iofs.

Som ni hör har jag alltså inte så mycket intressant att skriva :)

Kram Ew.

Kommentera

