En lista :)

Regler:
1. Ta fram din mobil,
2. Bläddra random i din inkorg,
3. Stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. Gör likadant på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Du jag vet inte. Kanske åker ner till stan och kollar lite.


Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Nä inte ännu.


Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Trevligt att höra! Fick du mitt mail idag? Ska hämta barn kl14, prov nu. Kanske v ihinner ses?Jag tänkte vara ute i det ljuvliga vädret faktiskt. Kanske promenera runt sjön?

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Det är en affär i stockholm, dom säljer clubbing  kläder, kryssningen som jag pratade om brukar ha kläder därifrån. Men det var ev de siterna jag skickade som länkade dit. Antar att de kulturerna går hand i hand ibland.

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Ja.

One thought on “En lista :)

Kommentera

