Måndag morgon = nystart!

Försöker lära mig att inte stressa upp mig, försöker vänja mig vid tidsbristen utan att stressa runt i tillvaron. Det går inte sådär jättebra :)

Vi blev klara med bokföringen – skönt att få göra klart det, men riktigt kul att få göra det alls. Det är ett ugnt företag som förshoppningsvis kommer väx sig stort, och då är det ju jättekul att få vara med på vägen!

I säng 3 söndag morgon, jobbade halvelva-halvtvå. Sen åkte vi hem och fördrev tiden, lade bäbisen och plockade lite, men bara lite. Klockan 20.00 lade jag mig på soffan med 2 clementiner och ett glas mineralvatten och där lå gjag till 22.20. Det är extremt länge sen jag bara slappade för mig själv sådär. Men jag är helt utmattad, fast ändå inte. Det är mysko.

Sista deklarationsdagen idag, glöm inte det!!!

Nu ska jag dricka mer kaffe  -sen ska vi till dagis. Hur fan gick det här till, så stor!?

Kram Ew.

Kommentera

