Beyond trött…

Gud så trött jag är. Behöver jag förklara när klockan är 06.16 och jag somnade strax före 3? Näg, trodde inte det heller.

Vi blev inte klara med bokföringen igår, men nu har jag vi gått igenom allt och bestämt vilka konton som ska belastas, i dag ska vi föra över allt till datorn och skriva själva deklarationen. Det blir ikväll efter 21 – när jag jobbat klart……

Jobbar till 12.30 de här svängen, och sen är jag ledig 3 timmar och sen jobbar jag till 20.45. På söndag har jag sovmorgon till 10.30 när jag jobbar igen. Gud så skönt det ska bli.

Nu ska jag åka – ha en bra dag ;)

Kram Ew.

ps. Jag gnäller av gammal vana – jag älskar att ha ett jobb att åka till, trött och sliten :) ds.

Kommentera

