Min cykel!

Jag lämnade in min cykel på en update, en välbehövlig sådan. Listan var lång och lite orolig är jag över vad räkningen slutar på…

Sadel – man får blåmärken på ställen man inte vill ha blåmärken på av den gamla. Inte från att cykla iaf, vissa saker är okej att ha blåmärken där efter.
Stänkskärmar – man blir JÄVLIGT smutsig av att inte ha det. Jag har tvättat jackor i flera år.
Bromsklossar – de har nog aldrig blivit bytta. På typ 8 år. Inte mycket kvar där alltså.
Ny kedja – en rostig kedja hoppar. Då får man ännu mer blåmärken när man ska cykla upp för den låååånga malmuddsbron.
Justering av växlar – som sagt, det gör ont annars. Och är förbannat irriterande!
Eventuellt nya vajrar (eller vad fan det kan tänkas heta) – även dom tar stryk av vintrar utomhus, och sommar-regn.

Nu är den iaf klar. Så en Haeyli-stol där bak och en gullig hjälm ska inhandlas. Mamma köpte en cykel-vagn också, eller vi köpte en cykel vagn snarare :)

Nu hägrar sängen, har hjärnan fullt av latinska termer. Coolt att jag kommer kunna sånt snart!

Sov gott världen!

Kram Ew.

Kommentera

