Hemma….

Jag blir hemma i helgen. Det känns så klart lite sunkigt, as it does, men det var utanför vår påverkan och huvudsaken var att Han ville ha mig där känns det som. Vi får ta tid för varandra på något annat sätt här hemma helt enkelt.

I stället blickar jag framåt och ser ett FÄRDIGT OCH FRAMFÖRALLT RENT HEM. Det kändes minst kul med den här resan; att jag skulle få komma hem till ett hem i kaos. Nu kan jag istället se fram emot ett fint och rent hem, med putsade fönster och grejjer. På fredag ska jag tröst-shoppa, köpa gardiner till sovrummet, nya lakan och göra fint. Så när Han kommer hem så vill han kanske sova här hos mig igen :) Fast, iofs, jag vet inte riktigt om jag tycker att han har något val ;)

Jaja, då vet ni gott folk, vad som händer i helgen!

Kram Ew.

Kommentera

