Effektiv

VÅREN ÄR HÄR. Jag känner det i hela kroppen. Som vanligt, med reservation för svordomar och tillfälligt depp vid eventuellt snöfall….

I tvättstugan snurrar sista maskinerna och jag ska strax gå ned och hänga mer tvätt. Nästa gång någon säger att jag har mycket kläder ska jag skaka på huvudet åt dom, för ALLA mina kläder har fått plats i typ 7 maskiner, eller 9 kanske. Iaf, hinner man tvätta allt på 5 timmar har man inte alls så mycket kläder! Det inklusive sängkläder och täcke. Faktiskt.

:)

Kram Ew.

Kommentera

