Öpppen fråga

Ni var så duktiga på att svara när jag undrade över dagis så jag slänger ut en fråga igen;

Har ni några tips på hur man skär tapeter utan tapetbord? Inte på golvet = trasigt golv = jävligt dyrt och besiktningen nästa måndag misslyckas så fort han kommer in i lägenheten :)

Jag har ingen balkong som är lång nog, dessutom är den blöt. Och mitt köksbord är löjligt litet. SÅ, några tips? Vet ni om man kan åka till tapetaffären och skära där? För tapetseringsbord är stora, tunga och jag har ingen bil och den jag brukar låna är väldigt liten :)

Kram Ew.

2 thoughts on “Öpppen fråga

  1. Annars finns ju ett annat alternativ, att jag hämtar ett från min älskling… Fast du kanske skulle använda tvättmaskinen eller nåt… Det var sååååå kul att titta på dig och moppskaftet…. moahaha

Kommentera

