Tack :)

Tack för alla svar. När jag kom hem idag så kom jag ihåg att det var DIT jag skulle ringa idag… Så nu ligger det en notering i mobilen och imorgon ska ställas i kö!

Dagiset som heter Rian ligger ju faktiskt där jag ville ha dagis från första början, tänk om flytet fortsätter och vi får plats där!? Underbara dagar…

I dag var ännu en bra dag, i hjärnan trängs all ny information och jag är härligt vardags-trött. Hur man nu kan uppskatta det kanske ni undrar. Well, om ni kommer ihåg när ni gick hemma med barn kanske ni också kan komma ihåg betydelsen av att få vara viktig för sin egen skull någonstanns. Att jag är viktig för Haeyli är självklart, men för andra människor. Att få betalt för att infinna sig och göra ett jobb.

Skönt att vi har fått mjukstarta med Mormor-dagis är det också, fick pussa på min unge när jag satt och käkade lunch för där utanför fönstret på Dagoberts sprang dom förbi minsann :)

Hemma halv 6, lagade mat och när jag hade matat Haeyli halva portionen tog jag mat åt mig själv och lät henne äta på egen hand. Och det gjorde hon. Under över alla under åt hon tom en halv gurk-skiva, min lilla karnivor.

Nu är hon härligt trött hon också, ska leka lite till och sen är det pyjamas, välling-mys och bums i säng. Jag ska släpa min säng ut i vardagsrummet och försöka lokalisera skyddspapper och roller. Sen ska det målas!? Well, i morgon iaf :)

Kram Ew.

One thought on “Tack :)

Kommentera

