TjejSnack

Vecka 12/08
Motion Ämnet kommer från Sirpa

  • Gillar du motion? Om inte, varför inte?
    Jag gillar motion, för mig är det överlevnad. Om jag inte tränar blir jag trött, seg och uppenbarligen otränad :)
  • Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?
    Hmmm. När jag tränar så gör jag det ett par tre gånger i veckan, nu vill jag träna så men det går helt enkelt inte ihop med barnvakter och annat. När H börjar dagis tänkte jag träna på lunchen.
  • Hur långa är/vill du ha motionspassen?
    60min när jag går på pass, ett styrkepass brukar gå på 40min.
  • Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?
    Styrketräning och pass. På pass går jag på BodyStep och BodyPump. Funderar på att ge Spinning en chans igen, dom har dessutom morgonpass så man kan träna direkt på morgonen. Prövade när jag var 15 och tyckte det var värdelöst, men det är ju snart 10 år sedan…
  • Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?
    När jag styrketränar vill jag helst ha någon med mig, blir så segt annars.

TjejSnack

Kommentera

