Kallt som satan!

-12 grader. Det var inte kul att gå ut 07.17 och stå och skrapa rutor, eller köra i en svinkall bil. But it did kind of wake me up så det var ju lite bra iaf…

Bäbisen är sjuk. Igen. Men hon har ingen feber idag utan nyser och är snorig bara. Vilket ju är bra det iaf.

I dag åker vi hem från Hemlig Ort och sover hemma, jag har saknat min säng något ofantligt och längtat hem. Det är ju trots allt 3 nätter sen jag sov hemma och allt är så mycket enklare när barnet vaknar hemma. Då kan man med gott samvete somna en halvtimme på soffan för att vakna av att hon sitter och äter böcker. När man är hos andra är man ju livrädd för att hon ska ta sönder något värdefullt…

Så får det bli.

I går flöt dagen på lugnt, vi åt middag hos mamma och sen lämnade jag barnet där av olika anledningar och åkte och väckte henne i morse. På kvällen gjorde vi mycket ingenting, kollade på en serie på SVT och gick och lade oss alldeles för sent.

Som ni märker är hjärnan lite off, återkommer när hela ytan av den jag brukar använda är i funktion.

Kram Ew.

Kommentera

