Livsomvälvande saker!

Ja, jag kom ju då in på Vårdadministratörsutbildningen. En tvåårig utbildning som inte lämnar jobbgaranti en där dom aldrig utbildar fler personal än vad som behövs. 21 april börjar den :)

Haeyli tog sina första steg i går. Först hos Katten och sen hos mamma, flera gånger. Här hemma ville hon bara gå en gång och nu vill hon inte alls gå. Men skitsamma :)

Så life is good, otroligt jävla fantastiskt är det :) Nu är det bara slaget mot CSN kvar, sen är det KLART!!!!!! Min framtid är säkrad i 2 år, jag vet vad jag ska göra, vart och med vem.

Om 2 år börjar planerandet och genomförandet om den där lägenheten, min och Haeylis vardag och verklighet – den hon kommer minnas som sin barndom. Den fina, stoa, ljusa, rymliga lägenheten vi ska fylla av korv och makaroner vattenlek kärlek tvättdagar vardags-tjaffs drömmar funderingar – av liv. Full av liv. Ett hem. Ett hem, fullt av liv :) SÅ ska vi ha det.

Nu ska jag glädja mig åt det här, precis så som jag bestämde mig för att göra , falla in i glädje och inte i ledsamhet. Och det fungerar. Jag tror inte resten av världen förstår riktigt hur mycket det här betyder för mig, men skitsamma, jag förstår ju :)

Ha en underbar dag,

Kram Ew.

Kommentera

