Winge winge winge.

Nu ska jag sluta klaga och gräva ned mig och gå till Katten och få mig lite fika istället. Jag hade ju någon plan på att bara get on with things och sluta låta halv-bitter. För det ÄR jag inte. Jag blir bara så trött ibland, less alltså. Men jag VET att det kommer bli bättre när jag börjar plugga, eller jobba, och inte bara sitter hemma med för mycket tid för att tänka på allting som inte blev som det var tänkt, istället för att glädjas åt den fantastiska vardagen jag faktiskt har. Jag är gladare för min verklighet som den ser ut idag än för den verklighet jag trodde jag skulle ha. För 6 månader sen trodde jag inte att mitt liv skulle vara så bra som det är nu, och det säger en hel del faktiskt.

Så, jag höjer blicken, sträcker på ryggen och tar på mig leendet som egentligen borde vara där, istället för den lite halv-deppiga blicken som varit där idag. Vet inte varför jag fastnar i det, när jag egentligen är glad? Hormoner kanske!? För när jag räknar vad jag har, positivt och negativt finns det bara bra saker. De dåliga sakerna är på sitt sätt också bra, så get on with it Ew!

 

Ha en bra kväll!

Kram Ew.

One thought on “Winge winge winge.

Kommentera

