Nån jävla lista.

Snodd från Deleine

 

1. När gick du upp idag?
Vid 8, när mobilen ringde och någon skällde på mig…

 2. Diamanter eller pärlor?
Lätt diamanter. Har inga, men tar gärna emot ;)

3. Senaste filmen du såg på bio?
Ojj… Det minns jag fan inte.. Det kan vara så länge sen att det var Harry Potter och Fenixorden faktiskt.

4. Senaste TV- program du såg?
MTV står på dygnet runt just nu, Haeyli kan nämligen inte sova utan ljud just nu.

5. Vad åt du till frukost?
Åt inte frukost, som vanligt.

6. Vad är ditt/dina andranamn?
Haha bra försök.

7. Din favoritmat?
En riktigt god sallad med något saftigt kött.

8. Vilken mat gillar du inte?
Inälvor, mat med blod, en hel del grönsaker, lamm, musslor och sånt… Och tusen andra saker. Jag är kräsen.

9. Favoritchips?
Dill och gräslök.

10. Vilken är din Favorit-CD för tillfället?
Det gamla vanliga, Ministry of Sound!

11. Vilken bil kör du?
Den någon är snäll (eller dum!?) och lånar ut åt mig.

12. Favoritmacka?
Är det nybakat och fortfarande ljummet äter jag det.

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Falskhet och att bli ljugen rätt upp i ansiktet.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans och hoodie…

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Västindien. Eller afrika.

16. Favoritklädmärke?
Diesel och Abercrombie&Fitch. Tänk så billigt det hade varit om det var H&M !?

17. Var vill du dra dig tillbaka?
I centrala Stockholm, lätt. Alternativt Jamaica.

18. Favorittid på dagen?
På kvällen.

19. Var är du född?
Kiruna BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll, konståkning och simhopp…

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Ja det VAR ett email men är inte det längre, det är snott.

22. Vem tror du skickar tillbaks först?
Samma svar som på fråga 21.

23. Coca Cola eller Pepsi?
Coca-cola. Pepsi smakar SKIT.

24. Fotboll eller ishockey?
Fotboll.

25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Lätt nattuggla. Men det är man ju inte längre, smått ni vet.


26. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Det skulle väl vara att allt är lugnt och skönt just nu.

29. Bästa barndomsminnet?
Hmm, har många bra men inget jag kan komma på sådär bara…

30. Varit I Afrika?
Nej, men vill gärna dit!

31. Nånsin rullat in någon I toapapper?
Nej, varför kommer den frågan alltid i sådana här listor? Är inte det jätteskumt!?

32. Varit med om en bilolycka?
Ja, tyvärr.

33. Favoritdag I veckan?
Lördag tror jag. Eller torsdag, snart helg liksom.

34. Favoritrestaurang?
Hmm, Hosteria Tre Santi i Stockholm.

35. Favoritblommor?
Roses, går alltid hem hos mig.

37. Favorit-snabbmatsrestaurang?
Burger King.

38. Äger du en cykel?
Jajamensan, en blå en.

39. Vem fick du senaste mailet från?
Stora-syster.

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Jag har inget. Men A&F i New York. Om jag slapp betala då alltså…

41. Läggdags?
Helst 23, men oftast 01.

 42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Ja det här är ju då inget mail mer…

43. Senaste personen du delade en middag med?
Med min dotter :)

44. Vad lyssnar du till just nu?
Som sagt står MTV på…
 

46. Hur många tatueringar har du?
4

47. Hur många sänder du det här mailet till?
Alla som, liksom jag, finner sig själv intressant kan ju kopiera!

Kommentera

