En dag i dag också.

Dag för dag, ibland sakta och ibland snabbt, går förbi. Vissa veckor susar förbi och vissa tar lång tid på sig. Alla dagar är nästan likadana, och även om det inte riktigt driver mig till vansinne så börjar det bli lite tråkigt. Det är ingen skillnad på vecka eller helg, ingen sovmorgon, inga aktiviteter som skiljer sig från de andra dagarna. Så nog ska det bli skönt att få riktig vardag när jag börjar plugga och Haeyli på dagis, har helgerna att se fram emot, även om det inte blir någon sovmorgon av det hela ändå, inte än på några år.

I går var jag och åt middag ute, det var SÅ gott. Jag var så mätt så mätt… Gick och tog ett glas tvärs över gatan från där jag bor och sen hem och i säng. Skulle titta på en film men den var läskig och jag var trött så det sket sig. Stängde av larmet i morse och fick sovmogon till halv nio, tack älskade bäbis för det. I kväll ska jag tidigt i säng, har saker att göra på måndag, saker som ska göras klart och en ansökan att lämna in… Har suttit och filat på den nu på morgonen, det är svårt att skriva om varför man tycker att någon ska välja en, varför man är så bra att just JAG ska bli vald. Jantelagen. Men jag vet att jag skulle bli en fantastiskt läkarsekreterare, så är det bara. Nu ska jag bara övertala dom om det också ;)

Vi har min systers bil i helgen så jag tänkte passa på att kasta nå skit som står i hallen, och lämna lite andra saker som tillhör andra men som blivit kvar här i all evighet. Kanske åka ut till ICA Maxi och handla lite, om vi ids bäbisen och jag :)

Nej det var väl allt för den här gången då.

Kram Ew.

Kommentera

