Ännu mer produktiv.

Ja det bara fortsätter att vara fantastiska dagar. Om ni bara visste vad duktig jag varit. Men det tänker jag inte skriva om här… Men jag ÄR duktig. Faktiskt helt jävla fanfuckingtastisk :)

Snart är det lördag. Och då BLIR det ikea. Så är det bara. Och på kvällen blir det montering av möbler, möblering och en flaska rödvin. Så är det också bara. Life is great.

Det är fortfarande lite skralt i bloggandet, I know, men den här gången har jag varit upptagen på riktigt, av seriösa saker. Så ni får helt enkelt ha överseende. Och for now så tänker jag inte sluta blogga här, jag har ju varit inne på det en gång tidigare och efter att ha läst mitt inlägg från då bestämde jag mig, av samma anledningar som då, att inte sluta. Det känns helt enkelt inte som att någon ska få bestämma att jag ska sluta blogga, som inte är jag. Jag får anpassa mig (thanks ponorist for the input) och mitt skrivande till ett sätt som jag kan stå för, och skriva så att jag mår bra av det, vilket ju är hela min mening med att skriva. Så for now blir jag kvar här :)

Har nog inte så mycket mer än så idag, känner mig helt fullproppad av info i hjärnan så jag ska ta det, gå och lägga mig och göra bort ännu mer saker imorgon. Dessutom ska jag ta ut den förbenade spiralen och ha en implanon (p-stav) i armen istället. Jag och spiralen är inte vänner, och förhoppningsvis dör jag inte när dom plockar ut den… Av smärta då alltså, jag är svinrädd och det kommer säkert göra skitont, men jag tänker faktiskt göra det ändå, oavsett. Jag måste ta och sluta vara så rädd för allt, vem f*n gillar smärta på det sättet!? Nä, inte så många. De flesta gillar inte heller att gå till tandläkaren, även om det är en skräck och fobi jag inte planerar att ta hand om ännu på ett bra tag. En sak i taget!

Sov gott, så hörs vi snart.

Kram Ew.

Kommentera

