No nät.

Fick den trevliga upplevelsen av att vara ofrivilligt internet-lös i 24 timmar i går. ”Ett missförstånd” påstås det men det tror jag vad jag vill om. Nu är det tillbaka i alla fall, tur det.

I går var det hit lite folk, bla P. Hon åker tillbaka i dag och det SUGER verkligen, det är ett bra tag kvar till terminen slutar och dom flyttar hit. Men å andra sidan BOR hon här sen och det kan ju vara värt att vänta lite på…
Jag är extremt trött och har bara mig själv att skylla, men det gör jag så gärna. Haeylisen har varit suuuuur i flera dagar, och 3 nya tänder på loppet av 4 dagar är förklaringen. Nu är hon glad igen så det tar man ju in!

Skulle åkt och träna i kväll men jag tänker hoppa över det. Jag är så slut och nu behöver även hjärnan få vila! Haeylisen ska till sin pappa och själv tänkte jag släcka ned hela lägenheten, rycka alla telefoner, dra på pyjamas, göra en kopp te, läsa och sen sova. Hur många timmar som helst.Vid 21 ska jag lägga bort boken. Tidigare än så går inte, då vaknar jag vid 01 och vrider och vänder mig tusen gånger under natten. Så 21 blir bra. Och ja, jag vet att jag jämt säger att jag ska gå och lägga mig tidigt men det blir så nu. Ingen träning som får tiden att gå, inte hög av endorfiner, ingen dammsugning/städning, inga saker som ska kånkas upp på vinden, ingen bäbis som inte vill sova, ingen TV som stör (den har ju flyttat och jag leder socialt experiment för att se hur länge jag kan vara utan TV), inga störningsmoment. Det finns potentiellt ett, men är jag bara adamant enough så blir det sova tiiiiidigt. Gud så skönt, jag ser verkligen fram emot det…..

Nä men det blir ju inte så mycket bra bloggande just nu, mest för att jag är upptagen med livet faktiskt,

Ew.

3 thoughts on “No nät.

  1. Ja, och nu när P är hemma, till sitt not so exciting life, vill hon ha en massa långa spännande inlägg att läsa.
    Min telefon avled igår-den är helt död… vet inte riktigt vad jag känner.. jag var så förälskad i början.. på sistone har jag hatat den, och nu bara hoppas jag att jag ska få en annan modell.. om jag får en ny nokia(om jag nu får ngn ny alls) kommer jag att sälja den pronto.. Gud vad tråkit jag har, jag ska nog börja greja med mitt badrum iaf..och fixa klädkammaren…
    Blablabla…
    Hörs snart, pööööösssss!

Kommentera

